SALGSVILKÅR
Når du kjøper et pass hos Visvei.no, får du tilgang til teoriprøver og teorikurs for klassene du velger i et visst antall døgn. Tilgangen blir gitt og løper fra du gjennomfører kjøpet. Tjenesten skal være tilgjengelig 24 timer i døgnet. Dog vil det unntaksvis kunne forekomme nedetid som følge av teknisk vedlikehold og feilretting.
Når du kjøper tilgang til Visvei får du en personlig konto knyttet til ditt navn og telefonnummer. Denne kontoen må ikke overdras til andre. Ved mistanke om brudd på vilkårene forbeholder selger seg retten til å sperre kontoen og avslutte abonnementet.
Tilgang
For å forhindre misbruk er tilgangen begrenset til totalt 3 forskjellige nettlesere/browsere på henholdsvis PC/Mac, nettbrett og mobiltelefon. Kurset er også tilgjengelig via applikasjonene og mobiltilpassede sider.
Kundeservice
Visvei yter kundeservice hver dag fra kl. 07-16. Vi svarer deg på spørsmål angående betaling, faglige spørsmål og generell bruk av tjenesten. Vi tar også gjerne i mot tilbakemeldinger fra våre kunder for hele tiden å forbedre tjenesten.
Betaling
Alle priser er inkludert merverdiavgift, og oppgitt i NOK. Prisene vil fremkomme før du gjør endelig bestilling og betaling. Mulige betalingsmetoder er Vipps. Det er ingen automatisk fornyelse. Når tilgangen løper ut må kunden gjennomføre et nytt kjøp.
Levering
Tjenesten anses som levert når betalingen er fullført og tilgangen er aktivert. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.
Angrerett
Ved å ta i bruk Visvei samtykker du til å motta tjenesten, og erkjenner samtidig at angreretten bortfaller så snart tjenesten aktiveres
Klage/reklamasjon
Dersom du ønsker å klage eller reklamere på kjøpet ditt kan du henvende deg til oss via e-post: support@visvei.no Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.
Heving
Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøperen også heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller forbrukertilsynet.no
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr
Firmaopplysninger
Visvei.no
Nordahl Bruns gate 7
0165 Oslo
support@visvei.no
Juridisk navn
Masina AS
Org nr. 834 923 092